۰۲۱-۸۸۹۳۰۶۷۰-۸۸۹۲۷۸۴۵
در هنگام انجام تنظیمات و یا کار با دستگاه، پیغامهای متفاوتی در صفحه نمایش ظاهر میشود. محتوای این پیغامها به صورت سوالی و یا اعلان و خطا میباشد. در این قسمت لیست این پیغامها و نحوه برخورد با آن شرح داده میشود.
در جدول زیر لیست پیغامهای اعلان و خطا که ممکن است هنگام کار با دستگاه با آن مواجه شوید به همراه مفهوم و روش برخورد با آن بیان شده است.
عملکرد | نحوه انجام |
درخواست رمز ورود |
برای فعال کردن یک گزینه، انجام ادامه عملیات یا ورود به گزینههای محافظت شده. با کلیدوکاراکتر صحیح را انتخاب نمایید. و با کلیدودر محل ثبت کاراکتر بعدی قرار بگیرید. با کلیدرمز وارد شده را تایید نمایید. |
درخواست تنظیمات ثانوی |
وقتی خطایی رخ میدهد که با تنظیمات قابل رفع است یا پس از انجام برخی تنظیمات اعلان میشود که نیاز به تنظیم محل دیگری نیز میباشد. با کلیدصفحه اعلان را ببندید و برای تنظیم محل اعلان شده اقدام نمائید. نیاز به تنظیم نوع ساعت نوع ساعت انتخاب شده با سختافزار دستگاه تطابق ندارد. با پشتیبانی تماس بگیرید. نیاز به تنظیم ساعت داخلی ساعت داخلی دستگاه نیاز به تنظیم اولیه دارد. نحوه تنظیم زمان در فصل شروع به کار با دستگاه قسمت تنظیم تاریخ و ساعت توضیح داده شده است. نیاز به پیش فرض نیاز به انجام بازنشانی پیشفرض توسط کاربر میباشد. نحوه انجام بازنشانی پیشفرض در فصل پشتیبان تنظیمات توضیح داده شده است. ابتدا مکان یابی تکمیل گردد جهت ادامه عملیات، مکانیابی برای اولین بار باید توسط کاربر انجام گردد. نحوه انجام مکانیابی در فصل تنظیمات سیستم، قسمت مکان ، بخش مکانیابی ماهوارهای شرح داده شده است. |
پیغام خطا کد دار |
کد خطا مشخص کننده مشکلی است که در برنامه پیش آمده ، این خطاها صدای ممتدی را نیز پخش میکنند. خطای 102 102 - اوقات شرعی محاسبه شده برای روز جاری صحیح نیست. با کلیداز این پیغام عبور کنید. دستگاه به صورت خودکار شروع به محاسبه مجدد اوقات شرعی مینماید. خطای 103 103 - اوقات شرعی محاسبه شده برای فردا صحیح نیست. با کلیداز این پیغام عبور کنید. دستگاه به صورت خودکار شروع به محاسبه مجدد اوقات شرعی مینماید. خطای 104 104 - فایل سیستم موجود در کارت حافظه آسیب دیده یا با نسخه نرمافزار تطابق ندارد. با پشتیبانی تماس بگیرید. |
پیغام فعال سازی دستی پریزک |
در صفحه اصلی در صورت فشردن کلیدیاپریزک خارجی (شماره 1) یا داخلی (شماره 2) فعال یا غیرفعال میشود و پیغام مناسب نمایش داده میشود. در زیر به ترتیب پیغام روشن، خاموش و تحریک(روشن خاموش لحظهای) پریزک را مشاهده مینمائید. به فصل تنظیمات سیستم قسمت پریزک مراجعه کنید. |
پیغام در حین اجرا |
این پیغامها در اجرای بعضی عملیات خاص که زمانبر است نمایش داده میشود. پس از اتمام عملیات، پیغام پاک میشود و صفحه مناسب نمایش داده میشود. درحال محاسبه ... دستگاه در حال محاسبه اوقات شرعی و زمان پخش برنامه بعدی میباشد. تنظیمات ... دستگاه در حال بارگذاری تنظیمات میباشد. ذخیره تنظیمات دستگاه در حال ذخیره تنظیمات انجام شده میباشد. فعالسازی دستگاه پریزک را برای شروع اجرای برنامه پخش فعال کرده است و زمان تاخیر رله در حال سپری شدن است. جستجوی ماهواره ... دستگاه درصدد اتصال با ماهواره برای دریافت تاریخ و ساعت میباشد. به فصل شروع به کار با دستگاه قسمت تنظیم تاریخ و ساعت مراجعه کنید. |
پیغامهای سوالی |
جهت اطمینان از تائید عملیات در برخی گزینهها این پیغام نمایش داده میشود. در جواب با کلیدتائید یا با کلیدلغو نمائید. |
پیغامهای مربوط به ریموت کنترل |
با استفاده از ریموت امکان قفل کردن ورود به تنظیمات و یا قفل صفحهکلید وجود دارد. در هنگام اجرای این عملیات، برای مدت کوتاهی پیغام مناسب نمایش داده میشود. به فصل لوازم جانبی قسمت ریموت مراجعه کنید. |
پیغامهای خطا |
این پیغامها در صورت بروز خطا نمایش داده میشوند، برخی از آنها یک بخش یا کل سیستم را مختل مینمایند. ثبت شد. خطا! رمز وارد شده صحیح نیست. تا پایان نمایش این پیغام صبر کنید. مجددا با وارد کردن رمز صحیح عملیات را کامل کنید. خطای تنظیمات اطلاعات وارد شده در گزینه صحیح نیست. مقادیر وارد شده را اصلاح نمایید. پیکربندی ... دستگاه برای اولین بار باید پیکربندی گردد. یا فایل پیکربندی آسیب دیده است. با پشتیبانی تماس بگیرید. خطا! جستجوی ماهواره دستگاه به ماهواره متصل نشده است و امکان تنظیم ساعت داخلی دستگاه از طریق ساعت ماهوارهای وجود ندارد. اتصال آنتن دستگاه را بررسی کنید و صبر کنید تا دستگاه به ماهواره متصل شود. نحوه تنظیم زمان در فصل شروع به کار با دستگاه قسمت تنظیم تاریخ و ساعت توضیح داده شده است. سعی مجدد دستگاه در حال تلاش مجدد برای بارگذاری تنظیمات میباشد. تا پایان نمایش این پیغام صبر کنید.در صورت تکرار پیغام با پشتیبانی تماس بگیرید. خطای بازیابی در هنگام بازنشانی اطلاعات از روی کارت حافظه خطایی رخ داده است. با پشتیبانی تماس بگیرید. خطای تنظیم امکان انجام تنظیم اعمال شده وجود ندارد. با کلیداز این پیغام عبور کنید. با پشتیبانی تماس بگیرید. فایل سیستم موجود در کارت حافظه آسیب دیده است. با پشتیبانی تماس بگیرید. تعداد کاراکترهای وارد شده جهت فعالسازی سیستم صحیح نمیباشد. مجددا کد صحیح را وارد نمایید. |
اعلان انجام |
عملیات تایید شده با موفقیت انجام گردید. تا پایان نمایش این پیغام صبر کنید. |
درخواست فعال سازی سیستم |
عملیات تایید شده با موفقیت انجام گردید. در هنگام نصب کارت حافظه جدید بر روی دستگاه و یا ارتقاء نرمافزاری سیستم ، پیغام درخواست فعالسازی نمایش داده خواهد شد. نیاز به فعالسازی سیستم توسط کاربر میباشد. نحوه فعالسازی در فصل تنظیمات سیستم، قسمت مشخصات سیستم توضیح داده شده است. |
No questions yet.