۰۲۱-۸۸۹۳۰۶۷۰-۸۸۹۲۷۸۴۵

سوالات دفترچه راهنما
دفترچه راهنمای اذانگو و زنگ هوشمند

صفحه تغییر فصلی (تنظیم ساعت تابستانی)

برای تطبیق دادن تغییر ساعت دستگاه با تغییر ساعت فصلی در کشور محل نصب، باید این بازه زمانی را در صفحه تغییر فصلی تنظیم نمود. در صورتی که در کشور محل نصب، تغییر ساعت تابستانی وجود ندارد گزینه غیرفعال را انتخاب کنید. در غیر اینصورت در گزینه‌های بعدی پس از  انتخاب نوع تقویم شمسی یا میلادی، گزینه های شروع و پایان را برای تعیین بازه زمانی تغییر فصلی ساعت تنظیم کنید.

 به صورت پیش‌فرض در این صفحه هیچ گزینه‌ای انتخاب نشده است. برای عبور از این صفحه حتما باید یک گزینه را انتخاب کنید.

1 - با کلیدهای و و در بین گزینه‌ها جابه‌جا شوید و با کلید غیرفعال بودن تغییر فصلی ساعت یا نوع تقویم شمسی یا میلادی را برای تعیین بازه

2 -در صورت انتخاب تقویم، با کلید و مکان‌نما را بر روی گزینه‌های شروع یا پایان قرار دهید و با کلید وارد صفحه تنظیم هر یک از این گزینه‌ها شوید.

3 - مکان‌نمای چشمک‌زن نشان‌دهنده رقم جاری می‌باشد. با کلید و به رقم مورد‌نظر برسید. با کلید مکان‌نمای چشمک‌زن را در محل کاراکتر بعدی قرار دهید. این کار را تا وارد کردن آخرین کاراکتر انجام دهید. برای تصحیح هر رقم می‌توانید با کلید به عقب باز‌گردید و مجددا رقم را تغییر دهید.

در نهایت با کلید ضمن تائید اطلاعات وارد شده به صفحه تغییر فصلی بازخواهید گشت.

پس از تنظیم این صفحه، با کلید به صفحه بعدی بروید. . توضیحات کامل در رابطه با این موضوع در فصل تنظیمات سیستم، بخش زمان، قسمت تغییر ساعت تابستانی شرح داده شده است.

تنظیم منطقه زمانی (ساعت محلی)

برای تطبیق ساعت دستگاه با ساعت محلی کشور مورد نظر، باید منطقه زمانی کشور جدید را برای دستگاه تعریف کنید. برای انجام این کار در صفحه منطقه زمانی مطابق زیر عمل کنید.

1 - با کلیدهای و منطقه زمانی را تنظیم کنید.

در صورتی که دستگاه ساعت را از ماهواره دریافت کرده باشد، با تغییر منطقه‌زمانی، ساعت محلی نیز به صورت برخط نمایش داده می‌شود. این امر برای راهنمایی کاربرانی که از منطقه زمانی کشور خود اطلاع ندارند مفید است.

پس از تنظیم این صفحه، با کلید به صفحه بعدی بروید. توضیحات کامل در رابطه با تنظیم منطقه زمانی در فصل تنظیمات سیستم، بخش زمان، قسمت تعیین منطقه زمانی شرح داده شده است.

No questions yet.